söndag 30 november 2008

Psyko-pyssel-frossa



Nu har det hänt!!! Jag har äntligen blivit "beordrad" att skapa!
-Det skulle vara jättekul om du ville komma och visa din tovning....och -du får ju givetvis också sälja om du har några saker till salu...

Hade jag det då? Nej. Vill jag sälja då? Ja. Så vad att göra - på en veckas varsel? Jo psyko-pyssel-frossa ooh ta varje ledig stund och bara tok-tova, med eller utan nål...här kommer bilder på några färdiga och andra icke-färdiga men hallå-jag började faktikst i förrgår!!!

4 kommentarer:

Marieberg sa...

Ja,ja, nog med tomtar nu. NÄR får man se "puddingen" då? Jag har faktiskt väntat ett bra tag!

Anonym sa...

Å vad fina tomtar :-)
Vart ska du vara och ställa ut och när?

KerstinMaria sa...

Nästa söndag på Hemslöjden, på Norra stadsberget. Ska sitta där och visa hur man kan nåltova :-)

Det är julmarknad på Norra då också! Ska bli kul!

KerstinMaria sa...

muahahhaha...Daphne känner sig så smickrad över ditt intresse, ska lägga in en bild på henne så du får stilla nyfikenheten!