tisdag 25 november 2008

Framtidsskräck!!!

Visst är det lustigt, idag blev jag uppringd av, just det en försäljare från Telenor!
-Hej, jag ser att du är kund hos telenor...
-Ja tyvärr!
-Tyvärr,varför säger du det?

och då förklarade jag det där om nedanstående kontrakt och att det inte var hans fel men att jag inte gillar tillvägagångssättet och policyn inom Telenor! Han förstod att jag kände mig lurad osv...

-Jag har tom skaffat "parallell-abbonnemang" med Telia för att slippa gynna er i onödan! (det andra löper ut i augusti nästa år)

-Ja, jag förstår, men då får du ha det så bra med Telia då och så hoppas jag att du kommer tillbaka till oss någon gång...

-Ja, det skulle vara om jag blir dement då!

och bägge brast ut i ett hjärtligt gapskratt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha kunde inte ha sagt det bättre själv:0)

KerstinMaria sa...

Nä, och visst kan väl humorn vara en läkekonst?!